Saturday, July 21, 2018

Kenapa Saya Setia dengan Shaklee?

Kenapa saya masih setia dengan shaklee
Pernah juga diajukan soalan, kenapa awak masih setia dengan Shaklee? Apa yang awak dapat? 

Banyak sebab sebenarnya kenapa saya masih setia dengan bisnes Shaklee. 

Pernah tak saya rasa nak quit dari bisnes Shaklee? Ya, ada pernah sesekali rasa nak quit dari bisnes Shaklee dan cuba buat bisnes lain. Tapi apa jadi? 
Pernah sesekali terasa mahu quit dari bisnes Shaklee. Almaklum la kita manusia biasa kadangkala tidak terlepas daripada perasaan lemah semangat, hilang arah tujuan dan sebagainya. 

Namun, cubaan saya gagal! 

Cuba buat bisnes lain, tapi feel tiada. Feel tak sama macam saya usahakan bisnes Shaklee. 

Sudahnya saya usahakan semula bisnes Shaklee. Tapi, tidak la banyak kali saya cuba nak buat bisnes lain. Sekadar satu dua kali saja ada la. 


Apa yang membuatkan saya setia dengan bisnes Shaklee? 


Antara sebab kenapa saya setia dengan bisnes Shaklee adalah : 
  1. Bisnes yang mempunyai repeat order dan request tinggi. Sebab nikmat kesihatan ini tidak boleh digalang-ganti. So, orang tetap mencari supplement
  2. Bisnes yang tiada out of date. Maksud di sini, andai bisnes pakaian saya terpaksa follow trend semasa sedangkan stok beku masih banyak
  3. Untung runcit dan bonus berbaloi dengan jualan. 
  4. Bisnes fleksibel di mana-mana sahaja saya masih boleh usahakan asal ada talian internet. Kalau saya buka kedai, saya terpaksa korbankan cuti bersama keluarga.
  5. Sambil menjual, kesedaran tentang kesihatan juga terpalit sama pada saya sekeluarga
  6. Teknik mudah close sale andai follow cakap mentor


Itulah dia di antara sebab kenapa saya masih setia dengan bisnes Shaklee. Harapan saya juga sangat tinggi agar saya dan suami terus berjaya dalam Shaklee. Doakan kami yer! 

Kepada anda semua di luar sana yang sedang mencari-cari bisnes yang fleksibal tanpa modal yang besar, jangan teragak-agak untuk membuat keputusan sekarang serta kami.


Bagaimanakah cara anda boleh hubungi saya? 


Anda boleh menghubungi saya di talian seperti berikut : 

019-3405054
Pn. Hafizah
Jana Income dari Rumah
Surirumah bergaji 4 angka

No comments:

Post a Comment