Saturday, December 14, 2013

GROUP 'CIRCLE' SHAKLEE

Assalamualaikum semua.. Fuh, hari yang agak memenatkan dan padat hari ni. Seharian ada urusan luar. Dari jam 10 pagi, smpai la jam 10 malam baru sampai rumah.

Apa yang saya duk sibuk sangat seharian ni ek?
Macam-macam urusan hari ini. Pagi-pagi dah kuar pi kelas intensif Shaklee bersama Master Wan Fatihanum sampai la jam 1 petang. Kemudian, alang-alang dah berada di HQ Shaklee, apa lagi uruskan keahlian ahli-ahli baru sesambil beli lagi barang la kan semestinya..

Selesai urusan di Shaklee, kemudian ada ‘date’ dengan anak baru. Cerita dan terangkan mengenai Shaklee serba sedikit. Sampai jam 10 malam baru sampai rumah. Alhamdulillah..

Tapi, kat sini saya bukan nak fokus pasal beli barang, jumpe anak baru semua bagai. Tapi, saya lebih berminat untuk kongsi dengan anda semua mengenai kelas yang saya attend pagi tadi bersama Master Wan Fatihanum aka ‘my nanny’ dalam susur galur jalinan Shaklee.

Apa yang menarik mengenai kelas ni ek? Haaa meh nak share apa yang penting sangat kelas-kelas gini, selalu ke ada kelas-kelas sebegini, penting ke untuk attend? Memang wujud ke dalam group Shaklee? Apa manfaatnya untuk anda?

Kelas intensif dan pertemuan-pertemuan sebegini adalah menjadi satu kebiasaan di dalam group kami. Setiap bulan ada di merata-rata tempat. Dari utara ke selatan, timur ke barat termasuk Sabah Sarawak. Cumanya, pilihan di tangan anda! Anda mahu ilmu lebih? Sharing lebih? So, jalan sentiasa ada.. Attend saje di mana-mana.

Apa yang seronoknya bile ada perjumpaan sebegini? Of course dapat jalin ukhuwah. Kalau sebelum ini hanya berhubungan melalui facebook, whatsapp, sms saje, tapi time-time sebegini la nak eratkan hubungan, sharing bersama, bagi semangat bersama dan macam-macam lagi. Yang bestnya siap boleh bawak anak lagi. So, takde la ibu ayah duk risau nak tinggal anak kat mane kan?

InsyaAllah nanti saya sharing gambar-gambar kelas yang saya attend pagi tadi yer..Duk dalam tab lagi ni..Mata pun dh berpinar-pinar dah ni..^_^



No comments:

Post a Comment