Sunday, December 15, 2013

SET PANTANG SHAKLEE

Anda seorang ibu hamil yang sedang menunggu hari? Buat pertama kali menimang cahaya mata? Rasa teruja dengan bakal kelahiran? Ataupun berpantang anak-anak sebelum ini, tetapi terasa tidak puas hati dengan set pantang yang digunakan? Luka lambat sembuh dan masih terasa sengal-sengal badan walaupun setelah berbulan kelahiran? Mesti anda tercari-cari set pantang yang sesuai bukan? Yang penting, asalkan ianya berbaloi dengan pelaburan yang anda bayar nanti pastinya bukan..

Shaklee ada ke set pantang? Ada... Siapa kata takde.. Set pantang Shaklee merupakan antara set yang paling popular di kalangan pengguna Shaklee. Semestinya set Shaklee antara pilihan yang terbaik buat anda. Ramai para ibu yang telah mencuba berpendapat dan menyetujui bahawa set pantang Shaklee mampu memberikan kesihatan yang lebih optimum, lebih kecergasan ketika berpantang, penyembuhan luka yang lebih cepat, kurang mengantuk, lebih bertenaga, badan terasa lebih kuat dan rambut kurang gugur. Ini antara pendapat kebanyakan para ibu yang telah menggunakan set pantang ni yer.. Bukan dari pendapat saya sendiri sahaja.. Takpe, nanti boleh view antara testimoni para ibu yang telah menggunakan set pantang ni..

Rasa tak best pulak kan kalau saya duk cerita set pantang Shaklee ni bagus, rasa cergas, tapi saya tak jelaskan kepada anda produk-produk yang terkandung dalam set pantang ni kan? Mesti anda semua pun nak tahu apa dia set pantang Shaklee ni kan. Jom teruskan bacaan anda..

Sebenarnya, ada banyak pilihan set pantang Shaklee ni. Samada anda mengambil set lengkap keseluruhan atau anda ingin menggunakan yang basic sahaja. Semuanya bergantung kepada bajet anda. Saya akan bantu anda..

So, dalam entri ni, saya detailkan keseluruhan set lengkap tersebut la yer lebih bagus..

1) ESP: Soya non-GMO, rendah lemak, lengkap dengan protein dan mengandungi 9 asid amino. Memberikan tenaga dan memelihara kecantikan kulit, mengurangkan masalah stretchmark, mengurangkan masalah tapak kaki yang kasar.

2) VitaLea: Merupakan multivitamin yang memberikan kecergasan dan kesiha
tan optimum untuk para ibu.

3) B-Complex: Memberikan tenaga, mencegah anemia, mengurangkan sakit kepala, muntah dan loya.

4) Vita C: Meningkatkan sistem pertahanan badan. Mencantikkan kulit.

5) Zinc Complex: Mempercepatkan penyembuhan luka. Mengurangkan masalah keguguran rambut. Mempertingkatkan sistem imun badan. Membantu penguncupan uterus mengembalikan daya ketahanannya.

Meh kita tengok apa kata mereka-mereka yang telah menggunakan set pantang Shaklee ni yer..^_^

Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah



COD: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.

Never Lose Hope...


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit*

No comments:

Post a Comment