Thursday, December 19, 2013

NUTRISI KECANTIKAN KULIT ANDA..

INTERESTED IN BEAUTIFUL SKIN???

Untuk menjadikan kulit anda dalam keadaan yang terbaik, anda mesti menjaganya dari aspek dalaman seperti mana anda menjaganya dari luaran.


Nutrisi kecantikan kulit membantu anda menyediakan nutrien-nutrien yang penting yang diperlukan oleh kulit setiap hari..


Anda perlu ketahui bahawa kulit yang sihat dan cantik adalah hasil daripada apa yang anda pilih setiap hari… Apa yang anda makan, itulah yang akan membentuk diri anda. Bukannya dengan pembedahan mahupun suntikan yang memberikan kesan yang segera tetapi bermasalah di kemudian hari. 

"Healthy skin is actually a result of our daily choices.  We are all given just one body while we are on this earth. You will always be glad for every investment you make to have healthy skin."

Try this Beautiful Skin Nutrition Program…

Vita Lea – Multivitamin/ multi-mineral. Kebanyakan di kalangan kita tidak dapat nutrien yang diperlukan daripada apa yang kita makan setiap hari. Kita perlu makan pelbagai makanan untuk memperoleh dan melengkapkan vitamin dan mineral tersebut. Vita-Lea mengandungi 28 vitamin dan mineral yang lengkap, membantu anda mendapat nutrien yang lengkap setiap hari.

Energizing Soy Protein – Kulit kita memerlukan protein untuk memastikan ia kelihatan sentiasa cantik dan protein soya terbukti membantu merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan  parut.

Sustained Release Vita-C - Tubuh kita sering kehilangan vitamin C semasa melakukan aktiviti harian.  Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. Membantu dalam membentuk kolagen, pembentukan tisu bawah kulit, menghalang radikal bebas dan mencerahkan kulit. 

Vita-E Complex – Ia memelihara membran sel di dalam kulit anda, dan gabungan antara vitamin E dan selenium berfungsi sebagai antioksida yang melawan radikal bebas.

B-Complex - Tekanan harian, tabiat pemakanan yang tidak sihat dan sesetengah bahan ubatan boleh meningkatkan risiko kekurangan bekalan vitamin B anda. Justeru itu, vitamin B merupakan keperluan asas dalam diet sihat anda kerana sel kulit kita memerlukan banyak vitamin B untuk pembesaran.

Carotomax – Kekurangan vitamin A menyebabkan kekeringan, kekedutan dan cepat kelihatan tua. Karotonoid di dalam Carotomax membantu anda mendapatkan vitamin A. tambahan pula diet harian anda yang diambil daripada sayuran dan buahan tidak mencukupi.

DAN jangan lupa untuk minum air 2 liter sehari.. Kulit anda pasti akan berterima kasih kepada anda..


Adakah anda perlu nutrisi kecantikan kulit..?? Pilihan di tangan anda..

Here some questions to ask:


  • Adakah anda sering makan makanan yang mudah didapati atau ‘fast food’ disebabkan kos, mudah atau kekurangan masa?
  • Adakah anda sering makan makanan yang sudah diproses disebabkan ia kurang kalori, lemak atau kolesterol?
Jika YA, anda juga boleh mendapatkannya di dalam VITA-LEA SHAKLEE, murah, mudah, cepat, jimat masa dan penuh dengan vitamin dan mineral…

  • Adakah anda berasa penat apabila sedang bekerja ketika waktu tengah hari atau sering berharap anda mempunyai tenaga yang lebih?
Jika YA, anda memerlukan SHAKLEE’S ENERGIZING SOY PROTEIN untuk menggantikan protein daripada binatang di dalam pemakanan anda.

  • Adakah anda makan sekurang-kurangnya 2-4 hidangan buah-buahan segar setiap hari?
Jika TIDAK, anda memerlukan Sustained Release Vita-C dan Carotomax, untuk memenuhi keperluan harian anda.

  • Adakah anda makan 3-5 hidangan sayuran segar dan 6-11 hidangan bijirin setiap hari?
Jika TIDAK, anda memerlukan tambahan daripada Vitamin B Shaklee dan dan manfaat phytonutrient yang ada dalam CarotoMax.

  • Adakah anda mengambil minyak sayuran, bijian atau kacang dan bijirin setiap hari?
Jika TIDAK, anda tidak dapat vitamin E yang anda perlukan.

  • Adakah anda minum sekurang-kurangnya 3 gelas susu setiap hari?
Jika TIDAK, anda tidak dapat memenuhi keperluan kalsium anda setiap hari dan anda pasti dapat memenuhinya dengan mengambil OSTEOMATRIX.

  • Adakah anda sering mengalami masalah keradangan?
Jika YA, anda boleh mengambil manfaat daripada GLA dan VITAMIN E.




After all, your health is your wealth – and that includes healthy skin.
Melaburlah untuk kesihatan kulit anda..



Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah



Never Lose Hope..


No comments:

Post a Comment