Saturday, April 5, 2014

Non-Member VS Member Shaklee

Mungkin ada di kalangan anda yang tertanya-tanya, kenapa harga produk Shaklee sekarang mahal yer? Dulu murah je.. Boleh dapat dengan harga sekian-sekian lagi walaupun bukan ahli. Silap-silap hari bulan, boleh dapat dengan harga ahli dan lagi hebat bawah harga ahli lagi!

Oh no..Kini tidak lagi. Bermula 1 April 2014, Shaklee telah mengeluarkan arahan kepada semua pengedar agar menjual semua produk Shaklee dengan harga retail kepada BUKAN AHLI. Bagi pengedar yang melanggar peraturan yang ditetapkan ini, tindakan penggantungan keahlian selamanya bakal dikenakan! Kalau anda seorang peniaga, mesti tak nak kan? No no no.. So, sebagai pembeli, fahami situasi ini yer..^_^

Tapi, sebenarnya ada cara lain lagi seandainya anda masih terus ingin menikmati semua produk Shaklee dengan harga yang sangat berpatutan. Potongan sehingga 20% ok dari harga retail bile join ahli! Kan jimat berganda tu.. Dah boleh ada nombor Id sendiri, boleh dapat point sendiri, silap-silap anda boleh siap dapat cash rebate lagi dari Shaklee (tertakluk kepada terma). Seronok kan? Mak, ayah, suami, adik, kakak, abang, nak share beli menggunakan id anda pun boleh. Sekeluarga jimat!

Berapa yer yuran keahlian Shaklee? Kalau nak join, bagaimana yer caranya? Saya tak tahu.. Tak pandai nak buat pendaftaran..

Mesti persoalan ini bermain di minda anda semua kan? Jangan risau, saya akan bantu anda. Cuma buat pembayaran sebanyak RM75 (Semenanjung) dan RM85 (Sabah Sarawak), berikan kami maklumat peribadi anda untuk kami uruskan keahlian anda. Kami akan submit borang keahlian anda.. Anda hanya perlu menunggu beg starter kit dari Shaklee tiba di rumah anda sahaja. Segala berkaitan dengan prdouk Shaklee, info syarikat, info harga ahli semuanya telah disediakan di dalam beg kit tersebut.

Apa yang anda layak miliki apabila mendaftar dengan kami?
1) Urusan pendaftaran keahlian diuruskan.                                           
2) Membantu membuat belian anda
3) Memberi guide cara makan untuk setiap produk yang anda ambil
4) Follow up perkembangan anda dari sudut healing crisis, kesan, hasil dan sebagainya.

Haaa..Apa tunggu lagi? Dah berura-ura untuk join ahli Shaklee?
Bertindak sekarang! Kami sedia membantu anda..




COD: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.

Never Lose Hope...

No comments:

Post a Comment