Monday, April 14, 2014

Energizing Soy Protein: Testimoni Pengguna

Mungkin masih ramai di kalangan masyarakat kita yang masih kurang memahami tentang kepentingan pengambilan protein untuk tubuh badan manusia. Seperti entri-entri yang lalu, kami telah huraikan tentang kepentingan protein dalam tubuh badan manusia. Protein membentuk struktur asas fizikal kita iaitu otot, organ, kelanjar, tulang dan gigi. Kompenan protein juga diperlukan oleh tubuh untuk sintesis DNA, hormon, neurokimia dan biokimia lain termasuk yang terlibat dengan pro dan reaksi anti keradangan.

Protein penting untuk tumbesaran dan perkembangan. Ia membekalkan tenaga kepada tubuh dan diperlukan untuk pembuatan hormon antibodi, enzim dan tisu. Ia juga berfungsi mengekalkan keseimbangan asid-alkali di dalam tubuh.

Energizing Soy Protein dari Shaklee telah diiktiraf di seluruh dunia dengan menjalankan kajian klinikal yang paling banyak ke atas produk dan protein kualiti tinggi yang diperbuat daripada tumbuh-tumbuhan. Ia mengandungi hanya kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik) yang diproses di bawah suhu rendah.

Lengkap dengan 9 asid amino penting yang diperlukan oleh tubuh, rendah lemak, tiada kolestal, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh badan, maka tidak hairanlah ESP Shaklee menjadi kegilaan semua pengguna Shaklee tidak kira usia tua atau muda. 

Entri kali ini, saya ingin bawakan kepada anda beberapa testimoni pengguna daripada ribuan pengguna yang telah berpuas hati dengan hasil yang mereka perolehi sepanjang menggunakan produk ESP ini. 


TESTIMONI 1: Protein meransang penghasilan susu bagi ibu menyusu



TESTIMONI 2: Protein meransang pembentukan semula kulit dan mengurankan kesan parut dan jerawat



TESTIMONI 3: ESP sangat sesuai bagi mereka yang mengalami masalah gastrik



TESTIMONI 4: PROTEIN MEMBERIKAN RASA KENYANG BAGI MEREKA YANG INGIN DIET



TESTIMONI 5: PROTEIN PEMBEKAL TENAGA SEGERA



TESTIMONI 6: PROTEIN ESP MAMPU MENCEGAH MIGRAIN DAN TEKANAN




TESTIMONI 7: Protein ESP sesuai bagi yang ingin menguruskan berat badan. Selamat dan bagus juga untuk anak yang sedang menyusu.


Semoga ianya menjadi rujukan buat anda yang masih ragu-ragu untuk menggunakan produk ESP ini. Pilihan di tangan anda! Bertindak atau tidak, terserah pada anda..^_^

Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah


COD: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.

Never Lose Hope...


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit*

No comments:

Post a Comment