Sunday, April 27, 2014

Tak Sangka Join Shaklee Asyik Kena 'Bebel' je!

Join Shaklee, hari-hari kene 'tegur'.. Kene 'bebel'.. Kalau tak kene 'tegur' sehari, memang tak sah lah! Sebab apa ni asyik kene 'tegur' je ni?

Haaa.. Siapa yang tak berada dalam Shaklee atau lebih tepat lagi group 'Jutawan Muslimah' kami, mesti anda tertanya-tanya kan sebab apa kene 'tegur' selalu kan?

Senyap sikit dari aktiviti group, start 'enjin' teguran bakal bermula. Nampak kita down sikit, start la kene tembak. Nampak kita tak bantu dan bimbing 'anak-anak' biz kita, start la kene berdas-das tembakan. Stress??? Ya, stress hanya bagi orang yang tidak mengambil ianya dari sudut yang POSITIF! Betul dak? 

Tapi, tidak bagi saya!


Ini lah dia istimewanya group Shaklee kami. Hari-hari ada je pengisian..Hari-hari ada je teguran.. Hari-hari ada je kata-kata semangat.. Hari-hari ada je perkongsian. Tak jemu-jemu. Pagi, tengah hari, tengah malam tanpa mengira waktu, ada saja perkongsian, teguran dan motivasi. Walupun kadang-kala 'sentap' la juga dengan apa yang ditegur. Tapi, tak memandang ianya dari sudut yang NEGATIF! Ambil ianya secara positif, insyaAllah hasilnya juga positif.


Bersyukur punya rakan-rakan dalam group yang saling membantu, saling ingat-mengingati, saling kukuh-memperkukuhkan. Saya tak pernah terfikir sebenarnya ini yang saya bakal alami bila join Shaklee. Alhamdulillah.. Punya mak/upline dan keluarga besar Shaklee kami yang sangat-sangat mengambil berat. Bukan untuk kepentingan dan perut sendiri sahaja, tetapi untuk kebaikan semua ahli group.


Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhamdulillah..


Berada dalam susur galur group yang hebat.. Berada dalam group yang sangat supportive! Tak pernah culas dan leka untuk ingat-mengingati kepada kebaikan, apatah lagi melupakan Sang Pencipta! Oh indahnya berSHAKLEE..^_^


Ini lah dia dua insan yang kerap 'bebel' pada kami semua. Sorang upline ku dan seorang lagi super upline aka my 'nanny'. Kedua-duanya punyai jiwa yang kental, semangat yang hebat! Alangkah bertuah dan bersyukur nya bersama mereka. 


Keistimewaan Shaklee
2 orang 'pembebel' yang paling hebat di abad ini..
My upline & super upline


Master Celebration
Master Celebration Master Hanum & Master Lizal

Lihat saja barisan teman-teman Shaklee yang kini berjaya dengan empayar mereka sendiri. Jalinan ukhuwah di antara group besar kami membuahkan silaturrahim yang tiada ternilainya. 

Yang pasti, setiap 'bebelan' mereka segalanya ke arah kebaikan. Bukan 'bebelan' omong kosong semata tau. Apabila kita berkawan dengan orang positif, InsyaAllah kita juga akan positif bukan?  


Saya suka kene 'bebel'! Bebel, bebel dan terus kene bebel..'Bebel' dalam erti kata apa? 'Bebel' dalam erti kata saling mengingati..Alhamdulillah..

Anda berminat untuk sertai group hebat kami? Cuma perlukan syarat berikut sahaja:

1) Pendaftaran ahli sebanyak RM65 (Add RM10 SEM dan RM20 Sabah Sarawak utk kos postage beg starter kit)
2) Buat sebarang belian bernlai RM650 dan ke atas dan automatik akan mendapat keahlian PERCUMA atau..
3) Buat belian 2 botol Vivix
4) Buat belian 3 kotak collagen
5) Berikan kami butiran anda, kami akan uruskan segala pendaftaran anda.
*Bagi yang sudah memiliki pasangan, automatik pasangan anda turut mendapat keahlian PERCUMA sekiranya anda memberikan kami butiran eribadi pasangan anda juga.

Menarik bukan? So, apa tunggu lagi? Mulakan langkah bijak anda sekarang!!! Better late than never!!!





Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah 




COD: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar

Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.


Never Lose Hope...

No comments:

Post a Comment