Thursday, April 10, 2014

Kelebihan Carotomax Shaklee: Memaksimumkan Keperluan Karotena Anda

Satu hidangan Shaklee CarotoMax bersamaan dengan:

89 hidangan Raspberi,
102 hidangan pisang,
714 hidangan aprikot,
113g salmon atau
285 hidangan pink grapefruit.


Manfaat utama Carotomax:


1. Lebih selamat daripada vitamin A 


Penemuan terawal vitamin adalah pada tahun 1912 iaitu vitamin A. Di dapati, pengambilan berlebihan vitamin A akan menyebabkan toksisiti. Namun, ahli saintis menemui beta karotena pada tahun 1932. Satu precursor vitamin A, dan beta karotena di dapati selamat untuk pengambilan.

 

2. Mempertingkatkan Penglihatan 


Ia menghasilkan “ungu visual” yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia menyelesaikan masalah seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bags dan gegelung hitam di mata.

3. Melindungi sel epithelium 


Memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.

 

4. Melawan kanser dan Oksidasi 


Pengambilan kerap beta Karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. 

Mengurangkan risiko kanser terutama kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel mati.

5. Meredakan penyakit kulit 


Pengambilan yang banyak akan meredakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat  dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne dam ulser kulit.

6. Menghalang infeksi


Merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru: batuk, hepatitis, asma, flu dan selesema.

 

7. Menggalakkan Perkembangan normal dan sihat


Merangsang perkembangan kanak-kanak dan remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membran mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi. Menghasilkan sperma yang sihat.

Hubungi kami untuk sebarang tempahan dan pertanyaan:


COD: Sekitar Klang-Shah Alam dan Bangsar
Pengeposan seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak, Singapura dan Indonesia.


Never Lose Hope...



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



No comments:

Post a Comment