Saturday, October 11, 2014

Bengkel Nutrisi: Sehari Bersama Pakar Nutrisi Shaklee

Alhamdulillah, hari ini seharian berada di home Office Shaklee menghadiri bengkel nutrisi sehari bersama pakar nutrisi Shaklee iaitu Puan Sarah dan Puan Nurul Hidayah. Akhirnya, dapat join juga bengkel sebegini yang ternyata memang menjadi rebutan dan mendapat sambutan yang amat menggalakkan setiap kali dianjurkan, Manakan tidak, sebelum ini beberapa kali dah cuba grab tiket, namun asyik full and full saje. Ingin mengetahui apa manfaat yang diperolehi daripada bengkel sehari ini? Haaa malam ni saya ingin kongsi dengan anda semua yang mungkin tertanya-tanya atau belum pernah sertai bengkel ini sebelum ini. 
Sudah tentu bagi anda yang tidak sukakan menghadiri program-program sebegini merasakan ianya membuang masa, tiada manfaat. Namun, saya punya pandangan sebegini bagaimana Shaklee banyak membuatkan saya 'membuka mata' seluasnya tentang kesihatan. Tidak mahu muqadimah panjang. 

Antara keistimewaan penganjuran bengkel sebegini, antaranya seperti berikut:

1) Memberikan kefahaman mendalam tentang produk bagi mereka yang baru menceburi bisnes ini. Daripada anda seorang yang tiada asal langsung mengenai produk, anda akan mengetahui pelbagai maklumat berkaitan produk melalui bengkel sebegini. 

2) Mendedahkan tentang peri-pentingnya menjaga kesihatan tubuh badan kepada diri sendiri khususnya dan orang lain amnya.

3)  Kesedaran tentang hakikat bumi yang semakin tercemar akibat daripada pelbagai pencemaran yang menjadi punca kepada kesihatan tubuh badan manusia itu sendiri. Persekitaran kini tidak lagi sama dengan puluhan tahun yang lalu. 

4) Pendedahan kandungan produk. Ianya sangat penting untuk memberikan konsultansi yang terbaik dan yang paling sesuai dengan masalah kesihatan pengguna mahupun bakal pengguna.

5)  Penerapan tentang sayangi diri sendiri, amalkan pengambilan makanan yang berkhasiat bagi mengelakkan beberapa punca penyakit kronik seperti jantung, buah pinggang, kanser, pembunuh senyap darah tinggi dan sebagainya. 

6) Berpeluang untuk berhubung secara terus dengan pakar nutrisi berkaitan permasalahan kesihatan. Dapatkan informasi dari mereka. Seterusnya, cadangkan produk yang bersesuaian pada pengguna. 

7) Diberikan sijil khas daripada Shaklee yang menjadi bukti bahawa pengedar telah menghadiri bengkel yang memberikan jaminan bahawa pengedar boleh memberikan consult secara terus kepada pengguna. 

8) Shaklee amat menitik-beratkan tentang kebajikan setiap pengedar yang memerlukan maklumat lanjut secara terus daripada pakar nutrisi Shaklee. 

9) Mengatasi kebimbangan bagi pengedar baru untuk memberikan konsultansi terbaik kepada pengguna apabila wujudnya bengkel sebegini. So, bila-bila masa anda perlukan lebih ilmu berkaitan produk, Shaklee sentiasa menyediakan program sebegini.  

Saya share kan beberapa foto sepanjang program tersebut yang menjadi bukti bahawa Shaklee amat komited memastikan semua pengedar memiliki ilmu dan penerangan jelas berkaitan produk-produk yang dihasilkan. 

Keistimewaan Shaklee: Menyediakan peluang bisnes dengan tawaran ilmu
Para peserta bengkel



Ujian kefahaman berkaitan produk Shaklee

Sijil pengesahan Shaklee
Sijil pengesahan Shaklee
Keistimewaan Shaklee mesra family
Nur Hanan setia di sisi..
Program Shaklee mesra family..Siap dpt pensil warna lagi..


Keistimewaan Shaklee yang mementingkan bisnes leader
Peserta bengkel Nutrisi 11 Oct 2014

So, buat pilihan bisnes yang tepat! Shaklee amat komited dalam memastikan kebajikan para bisnes leader nya dengan baik. Saya tidak pernah menyesal memilih Shaklee sebagai bisnes kami sekeluarga kini sekaligus menjana pendapatan dengan Shaklee hanya dari rumah!






------------------------------------------------------------------------
Tercari-cari income tambahan untuk anda sekeluarga?
Pastikan anda memilih group support yang mantap..
Hubungi kami untuk join biz ini mahupun membuat pembelian dengan harga ahli..



Anda berada di kawasan-kawasan lain berhampiran kami juga?
Kami juga adalah Pengedar Shaklee berhampiran..







8 comments:

  1. Rugi tak join Shaklee. Shaklee amat prihatin terhadap kebajikan ahli2nya jugak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup btul Nad..Takde mslh sekalipun tak reti satu apa pun pasal nk menjual atau produk..Semua Shaklee dah sediakan sekarang..^_^

      Delete
  2. Cari gali ilmu untuk diri sendiri dan orang lain. Ianya sangat bermanfaat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe memang sangat bermanfaat..Nak kan ilmu kene pi berguru.. InsyaAllah dalam kepala nanti ada ilmu dan mudah nak bantu orang lain pulak kan..

      Delete
  3. Replies
    1. Pegi jangan tak pegi Alya.. Rugi tau.. Kalau ada pengumuman je, terus pi beli tiket..^_^

      Delete
  4. huhu..dah lama nak join..tapi asyik full..full and full je...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi next month ada lagi Syu.. Time pengumuman keluar je, kene terus pi beli tiket.. Kalau tak, selamat lah..hehehe

      Delete