Thursday, October 2, 2014

Promo Buy 6 Free 1 Energizing Soy Protein: Faedah yang Bakal Anda Miliki

Kebanyakan dari anda semestinya sudah mengetahui mengenai Promo Shaklee bulan Octobr 2014 ini adalah Energizing Soy Protein (ESP). Atau mungkin ramai yang masih belum mengetahui? Namun, apakah faedah yang bakal anda miliki sekiranya grab dengan membuat pembelian Promo buy 6 free 1 ini? Adakah kelebihan tertentu yang bakal anda perolehi? Nak tahu bagaimana anda boleh memperolehi kelebihan tersendiri dengan membuat pembelian Buy 6 Free 1 ini? Ikuti huraian lanjut saya, Pengedar Shaklee Klang anda tentang kelebihan yang bakal anda perolehi dengan pembelian ESP 6 bekas dalam 1 resit.
Buat pengetahuan anda, Promo Buy 6 Free 1 ini kebiasaannya Shaklee akan berikan kepada semua ahli yang berdaftar secara sah dengan Shaklee sahaja. So, bagi sesiapa yang mempunya ID number Shaklee, anda layak untuk grab setiap Promo bulanan Shaklee. 

So, bagaimana pula bagi yang ingin mendapatkan keistimewaan sebegini yang Shaklee tawarkan? Mudah saja, anda boleh membuat pendaftaran sebagai Ahli Shaklee dengan bayaran keahlian sebanyak RM65, kemudian penambahan sebanyak RM10 (Semenanjung) dan RM20 (Sabah Sarawak) untuk pengeposan beg starter kit Shaklee anda.

Bagaimana pula bagi yang ingin membuat pembelian Buy 6 Free 1 sempena ESP sedang Promo ini? Adakah tiada peluang untuk anda merasai juga Promo sebegini? Boleh.. Saya boleh tunjukkan cara kepada anda. 

Bagaimana???

Haaa.. Tak sabar nak tahu yer. Ok saya akan jelaskan secara detail buat anda yang berura-ura untuk mendapatkan ESP secara Percuma ini. Begini caranya....

Anda buat pembelian ESP sebanyak 6 bekas dalam 1 resit,
Maka automatik anda akan perolehi kelebihan berikut...

1) Percuma 1 bekas ESP bernilai RM150
2) Percuma pendaftaran keahlian Shaklee bernilai RM75 (SEM), RM85 (S/S)
3) Percuma Cash Rebate sebanyak RM36 yang akan dikreditkan melalui akaun bank anda sendiri pada bulan hadapan

Upppsss ada 1 lagi..Inginkan FREE POSTAGE juga?
Just tambah mana-mana antara salah satu produk berikut sahaja, anda bakal memperolehi Pengeposan Percuma juga!
(Vita C @ Alfalfa large)

Waaahhh banyak dan berbaloi bukan? Apabila dikira-kira, keuntungan yang bakal anda perolehi melalui pembelian Promo Buy 6 Free 1 lebih kurang RM435 tau! Berbaloi-baloi..Siapa yang tidak mahu ambil peluang bulan ni memang rugi. Rugi sangat-sangat.  

Seandainya saya grab peluang ini, adakah benefit lain yang bakal saya perolehi setelah menjadi ahli? 

Ya ada..  Antaranya:

1) Pembelian semua produk Shaklee dengan harga ahli
2) Anda layak mendapat keistimewaan Promo produk bulanan Shaklee
3) Tidak perlu keluarkan wang lagi untuk renew keahlian anda setiap tahun
4) Bantu diri anda sendiri dan family anda untuk sihat dengan mengamalkan produk yang diyakini selamat, berkesan dan mesra alam semulajadi. 
5) Konsultansi guide tentang produk dan cara makan yang betul secara berterusan
6) Anda boleh menjalankan business anda secara kecil-kecilan seandainya anda berminat dan mencari pendapatan sampingan dengan bimbingan sepenuhnya daripada group support kami. 

Bagaimana? Masih lagi belum memahami tentang kelebihan Buy 6 Free 1 Promo ESP ini yang bakal anda miliki? Masih memerlukan maklumat lanjut daripada kami? Atau mungkin anda mahukan Free Membership daripada pembelian produk selain ESP ini? Klik di sini untuk lain-lain syarat Free Membership.

Hubungi kami seperti maklumat berikut untuk anda mendapatkan maklumat lanjut secara terus daripada kami.. 


--------------------------------------------------------------
Hubungi kami, 
Pengedar Shaklee anda kawasan Klang dan pengeposan seluruh Malaysia..


Tercari-cari income tambahan untuk anda sekeluarga?
Pastikan anda memilih group support yang mantap..
Hubungi kami untuk join biz ini mahupun membuat pembelian dengan harga ahli..


No comments:

Post a Comment