Friday, September 26, 2014

Keistimewaan Shaklee: Business Mesra Family


Business mesra family? Macam mana tu? Apa yang istimewanya sangat bisnes Shaklee ini sehingga dikategorikan sebagai business mesra family? Apa-apa business semua melibatkan family? Semua mesti untuk meningkatkan taraf hidup family. Oppsss jangan marah.. Saya yakin dan percaya apa jua business  yang anda pilih, anda telah fikirkan baik dan buruknya. Hari ini, saya sebagai salah seorang Pengedar Shaklee Klang, tidak mahu menyentuh mengenai lain-lain business sebab saya tidak berada di dalam business anda tersebut. Tetapi hari ini saya ingin berkongsi bersama anda bagaimana yang dikatakan business Shaklee sebagai business mesra family? Apakah keistimewaannya?

Saya telah menceburkan diri dengan business Shaklee sejak setahun yang lalu. Pada pengamatan saya, Shaklee bukan sahaja benar-benar mengamalkan slogan Sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa Mesra Alam, ia turut mengamalkan konsep Business Mesra Family.

Mula-mula agak musykil dan tertanya, benarkah business Shaklee mengamalkan konsep Mesra Family? Tapi, bila sertai mana-mana program Shaklee semakin membuka mata dan percaya bahawa Shaklee benar-benar business mesra family. Sehinggakan suasana Home Office yang baru pun sangat mesra anak dan ibubapa. Kerana apa saya berkata demikian?

Kerana sepanjang saya menyertai program Shaklee, majoritinya saya boleh membawa suami dan terutamanya anak kami sekali sertai program tersebut. Saya jarang meninggalkan anak kami di rumah apabila menyertai mana-mana program Shaklee. Syukur, sangat syukur. Bukan mudah seandainya terpaksa memilih meninggalkan anak di bawah jagaan orang lain kan. 

Malah, keadaan dan suasana ini bukan hanya dapat dilihat di kalangan staff dan pengedar Shaklee di Malaysia sahaja, bahkan suasana tersebut dapat dilihat dari kalangan pihak atasan Shaklee Antarabangsa lagi. Wallaweh, memang seronok.   

Satu lagi perkara yang saya rasakan penting untuk saya kongsikan bersama anda adalah, business Shaklee merupakan business yang boleh kita wariskan kepada anak dan cucu cicit kita sendiri juga. Maksudnya, ia seolah-olah anda membina empayar business anda sendiri juga untuk kesenangan anak cucu cicit anda. Seronok bukan? 

Jom saya tunjukkan kepada anda semua beberapa foto yang boleh membuktikan yang business Shaklle adalah business mesra family..

Shaklee mesra family
Seorang Master memberi Talk sambil mengendong anak


Shaklee business mesra family
Seorang kanak-kanak yang bebas bermain ketika bengkel sedang berlangsung


Shaklee business mesra family
Kelihatan beberapa orang kanak-kanak dan stroller pun ada di dalam bengkel Shaklee


Shaklee business mesra family
Sambil beri talk pun anak masih boleh dipangkuan lagi

So, adakah anda salah seorang yang sedang mencari business yang dapat memberikan jaminan hidup masa hadapan yang kukuh? Jangan ragu-ragu lagi untuk sertai kami kerana ramai yang telah berjaya melalui business Shaklee ini. 


So, apa tunggu lagi? Buat pilihan anda sekarang..
Join group support kami yang mantap..
Awas!! jangan anda salah memilih group support..
Jangan anda memilih orang yang tidak akan 'guide' anda..

Hubungi kami,
Pengedar Shaklee anda kawasan Klang dan seluruh Malaysia..

emel : nur_kids@yahoo.com.my
sms/whatsapp : 019-3405054
ID Shaklee: 946651
COD Vitamin Shaklee : Klang-Shah Alam-Meru-Kapar-Bukit Tinggi-Pelabuhan Klang


2 comments:

  1. Shaklee memang boleh dibuat dimana saja anda berada...walaupun anda sedang melayan kerenah anak-anak bahkan bolwh buat sambil lipat kain....wahhh....menarik bukan.? Kalaj nak tahu lagi ...jom join shaklee...saya pengedar shaklee area batang kali, ulu yam, rawang, Kuala Kubu Bharu dan Genting Highland

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nila pun mesti dah rasa seronok dengan Shaklee kan? Sebab buat biz Shaklee banyak masa fleksibel dengan anak dan family..memang seronok..^_^

      Delete