Tuesday, September 30, 2014

Last Day Promotion Collagen Powder Shaklee September 2014

Keistimewaan Collagen Powder
Collagen kebiasaannya dikaitkan dengan kecantikan terutamanya di kalangan wanita. Namun, tidak dinafikan ramai juga di kalangan kaum Adam yang tidak terkecuali menjadi pengguna setia kepada Collagen Powder Shaklee ini. Apakah keistimewaannya sehingga menjadi fenomena kepada pengguna setiap kali tiba bulan Promo bagi Collagen Powder? Jangan lepaskan peluang anda untuk grab promosi Buy 6 Free 1 yang bakal berakhir dalam masa beberapa jam saja lagi. 
Masih teringat promo Collagen terakhir sebelum ini adalah pada bulan Oktober 2013. Ramai yang tidak melepaskan peluang membuat pembelian Buy 6 Free 1 untuk kegunaan sendiri. MasyaAllah menarik. Sebab apa? Sebab Collagen Powder Shaklee antara Collagen yang diyakini selamat dan punya kajian secara mendalam bagi memastikan ianya benar-benar tanpa kesan sampingan dan tanpa bahan kimia.  

Bagaimana pemilihan anda terhadap satu-satu produk Collagen? Adakah hanya melihat dari segi harganya yang murah? Atau mungkin packaging nya? Atau mungkin dari sudut manfaat dan keistimewaan produk tersebut? 

Bagaimana pula dengan Collagen Powder Shaklee? Apakah keistimewaan Collagen Powder tersebut? Klik di sini untuk info Keistimewaan dan Kandungannya yang terbukti berkualiti!

Masih ragu-ragu dengan Collagen Powder Shaklee? Ramai pelanggan yang telah menggunakan Collagen Powder Shaklee dan terbukti hasilnya sangat mengujakan. Ingin melihat sendiri testimoni kejayaan pengguna di sini.


Jangan lepaskan peluang grab sekarang sebelum jam 11.59 malam ini. 
Peluang anda masih ada.. Beli 6 dengan keistimewaan berikut:

BUY 6, 
FREE 1 BOX RM298
FREE MEMBERSHIP RM65
FREE POSTAGE RM10
EXTRA CASH REBATE RM150

Berbaloi kan???
Anda dapat extra jimat bernilai RM523!!!

Atau anda ingin membuat pembelian 1, 2 atau 3 kotak sahaja?
Boleh saja..

Hubungi kami untuk:
*Membuat tempahan sebarang produk Shaklee
*Join ahli Shaklee dan mulakan bisnes dan jana income hanya dari rumah 


3 comments:

  1. saya mmg amalkan kolagen ni. mmg nyata kulit yg dulu pori2 terlihat kat area hidung sekarang mula improve. kulit jd lebih cerah juga. sukanyaaaaa:)

    ReplyDelete