Monday, September 29, 2014

VIVIX Shaklee: Mencegah Penyakit Sebelum Parah

Menjaga kesihatan jantung dengan Vivix Shaklee

Setiap orang akan merasai sakit. Sakit tersebut disebabkan oleh banyak faktor. Manusia mempertahankan tubuh daripada penyakit dengan mengambil makanan yang berkualiti. Makanan yang berkualiti akan membentuk sistem imun yang terbaik untuk badan. Ia merupakan langkah pencegahan yang paling terbaik untuk mengelakkan seseorang itu dijangkiti penyakit disebabkan sistem imun yang lemah. Mencegah penyakit sebelum parah adalah satu prinsip asas yang perlu diketahui oleh semua orang agar kita tidak mensia-siakan peluang yang ada sebelum kita menyesal.

Pastikan sistem imun  kita hebat


Sistem imun yang lemah membuka ruang kepada toksin dan bakteria berbahaya menguasai tubuh kita yang akhirnya menyebabkan kita mendapat penyakit yang kronik.

Toksin dan bakteria wujud di dalam udara, makanan dan minuman yang kita ambil. Apabila ia masuk ke dalam badan, sistem badan kita akan bertindak balas hasil daripada pemakanan yang sihat.

Banyak penyakit yang kronik pada zaman moden sekarang adalah disebabkan faktor menurunnya sistem imun tubuh. Hal ini adalah kerana bahan makanan yang ada sekarang merupakan hasil daripada teknologi genetik. Di tambah pula dengan pengaruh pelbagai bahan campuran pengawet, pewarna, pemanis dan perasa buatan yang tidak membantu dalam kesihatan tubuh.

Pencegah Semula Jadi Yang Hebat


Shaklee dengan produknya yang sangat berkualiti dan terbaik iaitu VIVIX bertindak meningkatkan imuniti badan dengan pelbagai faedah kesihatan.

Kandungan VIVIX yang diekstrak daripada tumbuhan dan buah-buahan semula jadi yang terbaik yang dipastikan mampu bertindak sebagai pencegahan kepada beberapa penyakit kronik.

Di dalam VIVIX Shaklee, terdapat bahan yang berfungsi sebagai bahan anti kanser, anti inflammatory (anti keradangan), antioksidan dan antimicrobial yang bertindak sebagai ‘PENCEGAH’.

Semua bahan-bahan di dalam VIVIX Shaklee sebenarnya bertindak sebagai agen pencegah penyakit sebelum parah. Maka apabila sudah parah, kita terpaksa menanggung banyak kos perubatan pelbagai yang lebih tinggi.

Lihat sahaja fungsi antioksidan di dalam VIVIX. Antioksidan boleh melawan radikal-radikal bebas yang ada di sekeliling kita seterusnya dapat mengurangkan risiko penyakit-penyakit berbahaya seperti sakit jantung, kanser dan Alzheimer (sejenis penyakit lupa/nyanyuk).

Begitu juga anthocyanin yang ada di dalam bahan VIVIX yang mana kajian menunjukkan bahawa pigmen ini sangat bermanfaat membantu melawan pelbagai jenis penyakit seperti kanser, diabetes, sakit saraf, strokes, sakit jantung dan jangkitan bakteria.

Elderberry, salah satu daripada bahan utama VIViX Shaklee  boleh merangsang pengeluaran cytokines yang mana ia adalah satu protein yang mengawal tindak balas sistem imun kepada penyakit dan jangkitan.

Ia juga merendahkan tahap kolesterol dan menghalang pengoksidaan kolesterol LDL. Oksida LDL adalah satu penyebab penting penyakit jantung.

Dan yang paling hebat adalah Resveratrol. Ia merupakan sejenis bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahanan tumbuhan tersebut terhadap penyakit. Ia dihasilkan daripada tindak balas tumbuhan tersebut terhadap jangkitan kulat, tekanan, kecederaan akibat dirosakkan haiwan, sinar UV, cuaca ekstrem dan sebagainya.

Kita kembali kepada alam untuk menjadikan diri kita hebat seperti mereka.

Lihatlah bagaimana kehebatan bahan-bahan semula jadi ini yang terdapat di dalam VIVIX Shaklee yang menjadi elemen mencegah sebelum parah.

Apabila Sudah Parah.


Kita tidak perlu risau, apabila jika kita sudah terlambat menemui VIVIX Shaklee...

VIVIX Shaklee bukan hanya untuk mencegah tetapi ia juga membantu untuk merawat penyakit.

Ini terbukti dengan pelbagai testimoni yang menunjukkan VIVIX membantu ramai orang yang menghadapi penyakit kronik dengan cara semula jadi terbaik.

Lihat Himpunan Beberapa Testimoni VIVIX Shaklee. KLIK SINI. 

Tapi, perlu diperingatkan kepada pesakit yang kronik yang inginkan penyembuhan, janganlah mengharapkan anda sembuh dengan cepat. Baru mencuba satu botol VIVIX Shaklee, sudah merasa putus asa sebab tidak ada kesan atau perubahan.

VIVIX membaiki sel kita yang telah rosak dan ia mengambil masa yang lama. Sama juga seperti kita merosakkan tubuh kita sendiri dalam masa panjang. Cuma kita tidak sedar.

VIVIX tidak mengandungi bahan perangsang sintetik atau kimia buatan yang memberi kesan yang cepat untuk penyembuhan. Lihat sahaja testimoni, berapa botol yang mereka telah habiskan untuk membantu mereka kembali cergas dan aktif.

Nasihat Segar Untuk Pembaca


VIVIX Shaklee merupakan hasil kajian yang sangat teliti yang membantu anda untuk mencegah sebelum parah.

Adalah lebih baik beringat sebelum sudah terkena.

Janganlah anda gambarkan VIVIX Shaklee ini untuk tujuan penyembuhan semata-mata, bahkan sebenarnya ia lebih daripada itu.

Anda juga boleh memiliki pelbagai produk Shaklee yang semula jadi dan selamat yang lain dan ia harus dimiliki oleh semua orang yang sukakan untuk kehidupan yang harmoni bersama alam semula jadi.

Kita tidak mampu menyediakan yang terbaik untuk kita dan keluarga melalui hidangan harian, dan supplement dan makanan tambahan adalah solusi yang terbaik untuk kita mempraktikkan prinsip mencegah sebelum parah…



-----------------------------------------------------
Usah tunggu lagi...
Bertindak..Hubungi kami sekarang!!!

emel : nur_kids@yahoo.com.my
sms/whatsapp : 019-3405054
ID Shaklee: 946651

CHOOOOPPP!!!!

Ingin membuat pembelian dengan harga jimat seumur hidup sehingga 25%?
Sekaligus anda layak mendapatkan produk Shaklee dengan harga ahli?
Berpeluang menjana pendapatan & memperolehi keuntungan untung runcit?
Jana pendapatan hanya dari rumah? 

Mudah saja..
Daftar sebagai ahli Shaklee..
Kerana mungkin anda lah Bakal Jutawan seterusnya..






3 comments:

  1. VIVIX sangat membantu orang yang menghidap kanser. Ada yang cuba sangat2 membantu. Paling penting bertawakal kepada Allah.

    ReplyDelete
  2. Vivix sangat disukai ramai...kerana mempunyai manfaat yang begitu banyak....cubalah vuvix untuk kesihatan anda. .

    ReplyDelete
  3. seseorang itu akan mudah mendapat penyakit apabila sistem imunnya lemah.

    ReplyDelete